Slutet



Nu är slutet på allting i Los Angeles nära. Ikväll flyttar jag till en annan lägenhet och lämnar datorn för hemåkning till Sverige tillsammans med lite andra saker. Vid den här tiden i övermorgon så är jag en bit kommen på resan.
Ska flyga i 15 timmar men har dessvärre inte tänkt på det ännu, har med mig en god bok som får bli mitt sällskap förutom min spellista "SOVA" på iPoden.
Ser väldigt mycket fram emot att resa men kommer även att bli vemodigt att lämna livet jag skaffat mig här. Kommer säkert nostaligisera över detta senare i livet.
Men i det stora hela känns det bara bra att åka, jag fick allt jag ville ha gjort här plus att jag fick som en bonus resa iväg till ett till land och världsdel.

För den som är intresserad är den tänkte resrutten denna, inte helt spikad men ungefärligt:

Först Thailand och Bangkok, sen ett tag hos Sabinas mormor, efter det någon vecka på någon strand, därefter Laos och stanna där i några dagar. Därefter bussen upp in i Kina och vara i Yunnan-provinsen. Därefter upp till Peking och därifrån Transsibiriska järnvägen genom Mongoliet och Ghobiöknen till Moskva. Därifrån tar vi flyget hem till Sverige.

Kommer att fortsätta blogga här fast då istället om resan i Asien.
Hoppas ni följer med mig även då!



- Emil

5 kommentarer:

  1. Absolut, följer din resa med spänning!! Hoppas att du får en GOD JUL!! Har du jetlag då kanske? Kram Inkhan

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa din blogg! Kollar nog varje dag tror jag. Gillar starkt din nya låt! Jätteskön. Hoppas ni får en go resa och att du får ut allt du hoppats på.

    God Jul!

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar jul och fortsatt trevlig resa med massa nya äventyr :)
    Kommer sakna dig!!! Håll din blogg uppdaterad :)

    KRAM Linda

    SvaraRadera
  4. Vietnam ochså Emil, Vietnam! Mycket fint land

    SvaraRadera