Hollywood BLVD, Los Angeles

Sitter i Studio 02 i Musicians Institutes IAP-studiokomplex. Klockan är 06.50 och det är inte alls en kristlig tid att vara uppe, främst om man inte har sovit något utan varit uppe hela natten. Det finns någon mysigt skimmer över det och jag kan tänka mig att jag kommer att älska det här i efterhand.
Alla lokalerna här är döda, en trummis som var duktig gick hem för någon timme sedan och det känns som att jag är ensam här.


Studio 02 ikväll

Har varit här två nätter denna vecka. Övermod kan tyckas, det tycker jag med. Det är mysigt, men om man inte har helt klart för sig vad man ska spela in så jobbar man inte så effektivt. "Ingenting är vettigt 03:30" liksom.

Kommer att sluta skolan här efter terminsavslutningen i december och åka till Thailand. Där ska jag fira jul med SAAB och med hennes familj för att senare resa runt i de olika länderna i Östasien. Jag tror verkligen att det kan bli en fin och spännande resa, ser fram emot den mycket.
Kontraster är nyckelordet, mina damer och herrar. Och kärlek.

Tack o bock!
För övrigt är ingenting vettigt 07:17 heller.

3 kommentarer:

  1. Glöm inte att leva i nuet!

    SvaraRadera
  2. Tjenare Emil! Kul att läsa om dina upptåg i Hollywood! Lycka till! Hälsar gör kusin O + Anna.

    SvaraRadera
  3. Olof: Trevligt att du läser! Varmt välkommen. Skriver du någonstans nuförtiden?
    E

    SvaraRadera